Elektronikus ügyintézés
Tájékoztató

Helyi adókkal kapcsolatos elektronikus ügyintézés menet
I.
Amennyiben Ön saját nevében kívánja igénybe venni az elektronikus adóbevallás küldésének, illetve az adóinformációk lekérdezésének lehetőségét a folyamat a következő:
1, Ügyfélkapus regisztráció
Az Okmányirodán személyesen –csak abban az esetben, ha Önnek még nincs ügyfélkapus azonosítója és jelszava-
2. Regisztráció a www.erd.hu honlapon
Az ügyfélkapunál is a kért személyes adatait kell megadnia
II.
Amennyiben Ön valaki más természetes személy, vagy valamely jog személy nevében kíván hivatalunknál eljárni, kérjük szíveskedjen címűnkre elküldeni vagy személyesen az önkormányzati adóhatósághoz benyújtani a képviseleti/ meghatalmazotti adatok bejelentése nyomtatványt.
Amennyiben jogi személy nevében kíván eljárni kérem mellékeljen egy aláírási címpéldány másolatot, illetve az eredeti meghatalmazást (ha nem Ön a cégvezető).
Ebben az esetben a folyamat a következő:
1. Az Okmányirodán személyesen –csak abban az esetben, ha Önnek még nincs ügyfélkapus azonosítója és jelszava-
2. Regisztráció a www.erd.hu honlapon
Az ügyfélkapunál is a kért személyes adatait kell megadnia
3. Képviseleti/meghatalmazotti adatok bejelentése nyomtatvány kitöltése, benyújtása (postán vagy személyesen), aláírási címpéldány másolati példányának csatolása.