Érd Megyei Jogú Város

Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

2030 Érd, Alsó utca 1.

Levélcím: 2031 Érd, Pf.: 31.

E-mail: onkormanyzat@erd.hu

TELEFONKÖZPONT: (23) 522-300

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: (23) 522-301

Hivatali Kapu: ERDPH

KRID szám: 707189964

Elektronikus ügyintézés

Önkormányzati ügyek. Mindenkinek. Bárhonnan.

2019. ápr. 28.

A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!

Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.

Tovább...

Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

2019. ápr. 28.

Kényelmes és gyors megoldás nyújt a bárhonnan elérhető Önkormányzati Hivatali Portál

 

Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Januártól már minden magyarországi településen, így nálunk is elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.

Tovább...

Tájékoztatás az elektronikus ügyintézésről

2018. dec. 27.

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénynek megfelelően Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala jogi és magánszemélyek részére egyaránt lehetőséget biztosít, hogy ügyeit kényelmesen, elektronikus úton intézhesse.

Célunk az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvénnyel összhangban lévő hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása, amely – azon ügytípusok esetén, melyekre vonatkozóan azt a jogszabályi környezet is lehetővé teszi – megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között.

2018. január 1. napjától Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal is biztosítja ügyfelei számára az elektronikus ügyintézést, egyelőre ügyfélkapus azonosítással, ÁNYK űrlapokkal, valamint az e-papír rendszer alkalmazásával. 

A vonatkozó szabályozás értelmében a természetes személyek egyelőre a honlapunkon elérhető (http://www.erd.hu) Általános Nyomtatványkitöltő (ANYK) keretrendszerben publikált űrlapokat vehetik igénybe. A természetes személyek azon ügytípusok esetén melyekhez nem áll rendelkezésre ANYK keretrendszerben alkalmazható űrlap, kérelmeik benyújtásához igénybe vehetik az Általános célú elektronikus kérelem űrlapot – E-papírt (https://epapir.gov.hu). 

 

Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala biztonságos kézbesítési szolgáltatásként Hivatali Kaput működtet.

A Hivatali Kapu megnevezése: ERDPH

KRID szám: 707189964

 

Lehetőség van az eljárási illeték elektronikus úton történő befizetésére is, a következő – a Raiffeisen Banknál vezetett – bankszámlaszámra:

Érd MJV Polgármesteri Hivatala 12001008-01330902-00100003 

A szolgáltatás fejlesztés alatt áll, melyről folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket.

 

 

Az elektronikus ügyintézés jogszabályi háttere: 

- az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (E-ügyintézési tv.)

- 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet az elektronikus ügyintézés részletszabályairól

 

Tovább...