Az ügyfelek a beadványaikat elsősorban írott formában, a Polgárok Háza előterében kihelyezett gyűjtőlábában helyezhetik el, valamint elektronikus és postai úton juttathatják el a Polgármesteri Hivatalnak.Az ügyfelek személyesen a Polgármesteri Hivatalt a hét minden munkanapján munkaidőben a Polgárok Házában működő ügyfélszolgálaton kereshetik fel.

A fentieken kívül az ügyfelek személyesen a Polgármesteri Hivatalban kizárólag a Humán Irodát, a Főépítészi Csoportot és az anyakönyvvezetőket kivételesen indokolt esetben felkereshetik. Ennek előfeltétele, hogy a személyes megjelenés előtt az ügyfélnek telefonon keresztül kell megkeresnie az ügyintézőt, aki az ügyével kapcsolatban részletes tájékoztatást ad, és feltétlenül indokolt esetben időpontra hívja be az ügyfelet.Az anyakönyvvezetők telefonos előjegyzés alapján saját irodájukban fogadják az ügyfeleket.

A Humán Iroda munkatársai telefonos előjegyzés alapján a Budai út 8. szám alatti irodahelyiségükben fogadják személyesen az ügyfeleket. A segélyek kifizetése postai úton illetve átutalással történik meg.

A Főépítészi Csoport munkatársai telefonos előjegyzés alapján saját irodájukban fogadják az ügyfeleket.

Az ügyfelek az előjegyzés alapján működő ügyfélfogadáson kizárólag a szájat és az orrot eltakaró eszköz, orvosi maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata mellett vehetnek részt. Az ügyfeleknek a maszkot az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt viselniük kell.