Érd Megyei Jogú Város

Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

2030 Érd, Alsó utca 1.

Levélcím: 2031 Érd, Pf.: 31.

E-mail: onkormanyzat@erd.hu

TELEFONKÖZPONT: (23) 522-300

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: (23) 522-301

Hivatali Kapu: ERDPH

KRID szám: 707189964

Ügyintézés a Polgármesteri Hivatalban - frissítve

Magyarország kormányának a járványügyi készültségi időszak védelmi intézkedéseiről szóló 431/2020. (IX. 18.) számú rendelete alapján – figyelemmel a SARS-CoV-2 koronavírus járvány ismételten intenzívebb terjedésére – Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az ügyfélfogadás az alábbiak szerint, korlátozottan kerül megtartásra

  • Az ügyfelek a beadványaikat elsősorban írott formában, a portaszolgálatokon kihelyezett gyűjtőlábában helyezhetik el, valamint elektronikus és postai úton juttathatják el a Polgármesteri Hivatalnak. 

 

  • Az ügyfelek a Polgármesteri Hivatalt személyesen csak kivételesen indokolt esetben kereshetik fel. A személyes megjelenés előtt az ügyfélnek telefonon keresztül kell megkeresnie az ügyintézőt, aki az ügyével kapcsolatban részletes tájékoztatást ad, és feltétlenül indokolt esetben időpontra hívja be az ügyfelet. 

 

  • Az Adócsoport, az Általános Igazgatási csoport, a Hatósági Csoport, a Városrendészeti csoport, a Végrehajtási Csoport, és a Főépítészi Csoport munkatársai az előre egyeztetett időpontban a Polgárok Házában működő ügyfélszolgálaton fogadják az ügyfelet.

 

  • A Városfejlesztési és Városüzemeltetési Iroda munkatársai az irodában kialakított ügyfélfogadó pultnál fogadják az ügyfeleket.

 

  • Az anyakönyvvezetők telefonos előjegyzés alapján továbbra is a saját irodájukban fogadják az ügyfeleket. 

 

  • A Humán Iroda munkatársai ügyfélfogadási időben a Budai út 8. szám alatti irodahelyiségükben fogadják személyesen az ügyfeleket. 

 

  • A Polgárok Házában működő Ügyfélszolgálaton a hét minden munkanapján továbbra is lehetőség van a személyes ügyintézésre.

 

Az ügyfelek a korlátozott ügyfélfogadáson kizárólag a szájat és az orrot eltakaró eszköz, orvosi maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata mellett vehetnek részt. Az ügyfeleknek a maszkot az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt viselniük kell. Erre a portaszolgálat munkatársai figyelmeztethetik a Hivatalba belépő ügyfelet. Amennyiben a fenti kötelezettségeknek az ügyfél felszólításra sem tesz eleget, a portaszolgálat munkatársa kikíséri az ügyfelet az épületből

 

Köszönjük megértésüket!