Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

2030 Érd, Alsó utca 1.

Levélcím: 2031 Érd, Pf.: 31.

E-mail: onkormanyzat@erd.hu

Telefonközpont: 06-23-522-300

Ügyfélszolgálat: 06-23-522-301

Hivatali Kapu: ERDPH

KRID szám: 707189964

Felhívások, tájékoztatók

Lakossági tájékoztató - A fűtési szezonnal kapcsolatos feladatok

A fűtési szezonnal kapcsolatos feladatok

Tovább...

Korhadt, beteg, viharban sérült közterületi fák, illetve károk bejelentése

Tájékoztatjuk a város lakosságát, hogy a közterületeken lévő korhadt, beteg vagy viharban megsérült fa gallyazását, kivágását az Érdi Közterület-fenntartó Intézmény (ÉKFI) végzi.

 

Az erre vonatkozó bejelentést megtehetik

az ÉKFI bejelentőoldalán: http://www.ekfi.hu/bejelento_felulet.php

e-mail-ben: titkarsag@ekfi.hu

telefonon: 0623/365-610 vagy

levélben: ÉKFI, 2030 Érd 2. Postafiók 29 címen.

 

Kérjük, hogy az ilyen fák által okozott károk bejelentést is a fent megadott elérhetőségek egyikén tegyék meg.

Tovább...

Településkép védelem

Tisztelt érdi Lakosok, Építtetők!

A településkép védelme a főépítészi feladatok kiemelt fontosságú ügye, ugyanakkor könnyen belátható, hogy mindannyiunké, hiszen településünk arculata közérzetünkben és ingatlanaink értékében is megmutatkozik.

Munkánk során azt tapasztaljuk, hogy az országos és a helyi előírásokat a lakosság nem ismeri, kevesen élnek a lehetőséggel, hogy az építkezések kapcsán tájékozódjanak.

Fontos, hogy mindenki ismerje mit, hová, hogyan lehet építeni: a telkünknek ugyan mi vagyunk a tulajdonosai, mégis egy nagyobb közösséghez tartozunk: az ingatlanunk állapota hat a lakókörnyezetre, a településképre. Mindaz, amit építünk, évtizedekig lesz jelen a városképben. Ezek az épített elemek határozzák meg azt is, hogy mit lát egy következő generáció szépnek, elfogadhatónak.

Tovább...

Tájékoztatás a HELYI ADÓK befizetésére vonatkozóan

 

A HELYI ADÓK ÉS FIZETÉSI HATÁRIDŐK tekintetében szeretnénk röviden minden érdi adózót tájékoztatni.


Az államkincstár által működtetett ASP rendszer az első leveleket sajnos hibásan küldte ki. Erre az önkormányzatnak az adatszolgáltatáson kívül ráhatása nincs, azon kívül, hogy jeleztük a hibát, más teendőnk nem volt. A posta múlt szombattól megkezdte az új, csekket is tartalmazó levelek kézbesítését, a héten ezt tájékoztatásuk szerint biztosan befejezik.
Az új ASP rendszer "gyermekbetegségei" miatt, a befizetési határidőt március 31-re módosíttattuk, addig pótlékmentesen fizethető be a mind az építményadó, mind a gépjárműadó!


Jelen pillanatban QR kóddal, banki átutalással és ügyfélkapus fizetéssel is lehet adót fizetni, illetve a csekkbefizető mobilalkalmazás is használható. Felvettük a postával a kapcsolatot a csekkes befizetési módok további bővítése érdekében, hogy minél inkább segítsük a személyes ügyintézés kiváltását. Ezzel összefüggésben, amint konkrétumot tudunk mondani, értesíteni fogjuk a lakosságot.


Az időseket, vagy bármilyen más módon veszélyeztetett polgárokat arra kérjük, hogy semmiképp se menjenek el a postára csak a csekk befizetése miatt. Maradjanak otthon, vigyázzanak az egészségükre és válasszanak elektronikus fizetési módot!

 

Tovább...